Vítejte v Wiliu!

Prohlížíte se na Wilia jako nezrušeného zákazníka

Přepnout na Professional.
Navigace
Služby
Ceník
O aplikaci
Stáhněte si aplikaci
Jak to funguje
Jak se můžeme zlepšit
Kontaktujte nás
O Wilio
Přihlásit se
Vítejte v Wiliu!

Prohlížíte se na Wilia jako nezrušeného zákazníka

Přepnout na Professional.
Navigace
Služby
Ceník
O aplikaci
Stáhněte si aplikaci
Jak to funguje
Jak se můžeme zlepšit
Kontaktujte nás
O Wilio
Přihlásit se

Svatby, oslavy, eventy

Hledáte poskytovatele na svatby, oslavy, eventy? V této kategorii máme 2.870 poskytovatelů. Pošlete poptávku.

Začít

32.356 registrovaných profesionálů

85.463 vyřešených projektů

4,8 z 5 průměrné hodnocení našich odborníků

226 512 Aplikační instalace

Svatby, oslavy, eventy

Potřebujete službu z oblasti svatby, oslavy, eventy? Wilio vám pomůže najít kvalitní odborníky k zajištění prostoru, výzdobu prostoru, osvětlení a ozvučení, DJ a hudba, catering. Cena společenských akcí se většinou odvíjí od rozsahu služeb. Prohlédněte si bližší informace ke službám: fotograf, kameraman, moderátor, které vám poskytne některý z našich 2.870 specialistů v dané kategorii

Viz také:Ceny

32.356 registrovaných profesionálů

85.463 vyřešených projektů

4,8 z 5 průměrné hodnocení našich odborníků

226 512 Aplikační instalace

Co je součástí služby

Plánování před událostí
Váš správce událostí začne diskusi o předběžném plánování potvrdit hrubé jízdní řády, vytvářet možná místa a rozpočty. Poté zajistí pojištění a povolení, bude v kontaktu s místními komunálními nebo řídícími orgány. Správce událostí může také spravovat komunikaci s médii a PR kampaní spolu s výrobou marketingového materiálu, aby byla zajištěna maximální pozornost vaší akce. Nakonec nakreslil podrobný plán.
Místo a zařízení
S přiblížením datem akce začíná správce událostí obstarat potřebné vybavení a s vámi souhlasit v posledním místě akce. Bude to fungovat, aby pro vás zajistila nejlepší nabídku a identifikovala vhodná místa ve vašem rozpočtu pro zvolené datum. Bude rovněž kontrolou smluv, jednání o možných událostech a komunikaci s dodavateli Vašeho manažera akcí bude také zajistit pronájem vybavení včetně audiovizuálních, bannerů, podies a osvětlení. Koordinují všechny tyto dodavatele.
Přijímající zaměstnance a kontakt se třetími stranami
Budete potřebovat dostatečný počet lidí na kvalitní akci. Úlohou akce manažera je zajistit, aby všechny pozice byly obsazeny kvalifikovaným nebo zkušeným pracovníkem, který je plně informován o očekáváních událostí. Během akce se dohlíží na činnost personálu, aby se ujistil, že je vše v pořádku. Váš manažer bude také v kontaktu se třetími stranami včetně reproduktorů a sponzorů.
Zpráva o dne
A konečně, váš správce událostí pomůže s řízením vaší akce v daném dni, kdy dorazí jako první na scéně a bude také pravděpodobně poslední listy. Všechno bude mít pod kontrolou scén, aby zajistilo bezproblémové zkušenosti pro všechny účastníky. Celý den bude zodpovězeno na všechny otázky týkající se dodavatelů a zaměstnanců a reproduktorů. Můžete se zaměřit pouze a pouze v průběhu akce.
Často kladené otázky

Proč najmout akční koordinátor prostřednictvím Wilia? Uložíte nervy
Uvažujete o události většiny manažera pro vaši plánovanou firemní akci? Hledáte někoho, kdo se zbaví stresu ve vašem svatebním dni? Pro každou hlavní událost (a mnoho menších) najdete jeden koordinátor, který se stará o celkový bezproblémový průběh akce. Minimalizovat svůj stres a najít expert, aby vám pomohl, z rezervních míst a dodavatelů organizovat celý den. Na WILIO je snadné najít zkušený manažer událostí. Ať už pořádáte svatbu, spravedlivé, konferenční, sportovní akci, sjezdové, večírky nebo něco jiného, ​​správný člověk se postará o všechny malé (a velké) maličkost scén, které proměňují vaši akci ve skvělém dni.
Jaká je role správce událostí?
Řídí předběžné plánování, organizace a logistiku celého dne. Zajistí, aby vaše akce proběhla hladce, díky tomu, že má vše pod kontrolou a monitoruje možné problémové body.
Jaké jsou výhody pronájmu manažera ve srovnání s organizací své vlastní pomoci?
Hlavní výhodou je skvělý čas úspora času a také profesionální organizované a tedy příjemnější událost. Zkušený manažer událostí bude používat vyzkoušené a ověřené procesy, které fungují.
Jaké dovednosti byste měli hledat správce událostí u události?
Mělo by to být přesné, organizované a měly by mít účinné procesy a postupy v růžové. K úspěchu jsou dobré vztahy s dodavateli kvality a třetími stranami. Dalším bodem dobrého je předchozí zkušenosti s řízením úspěšných akcií.
Mají manažeři akcí zvláštní kvalifikaci?
Váš správce událostí není povinen mít formální kvalifikaci, ale mnozí se absolvují. Také existují také obchodní, komunikační nebo marketingová unie absolventi mezi manažery akcí.
Kdy je nejlepší rezervovat vaši službu?
Je nezbytný dostatečný časový postup. Je ideální po dobu 3-6 měsíců před nadcházející událostí v závislosti na jeho velikosti. Tímto způsobem zajistíte dostatek času na plánování všech podrobností a vybavení nezbytných aplikací a povolení.
Jaký je pronájem manažera události?
Náklady na pronájem manažera událostí prostřednictvím WILIO budou záviset na typu a velikosti akce. Větší akce vycházejí za více peněz. Opravdu, oni vyžadují rozsáhlé plánování, zdlouhavé objednávky, velké množství hostů, dodavatelů a cestování na dlouhé vzdálenosti.
Co zahrnuje služby správce událostí?
Váš správce událostí se postará o všechny aspekty vašeho dne a pravděpodobně vyřeší všechny problémy, než se o ně dozvíte. Protože správce událostí nestojí za téma událostí nebo dekorací (i když některé z této nabídky služeb), ale řídí akci a její provoz scén.