Spokojený zákazníkSkvělá komunikace, vše proběhlo podle dohody, na místo projektu dojel přesně včas jak jsme se dohodli. Práce udělaná super, jako člověk velmi fajn, takže doporučuji :)
Peter Š.Zákazník
Proč Wilio?
33.619 registrovaných profesionálů
93.504 vyřešených projektů
4,8 z 5 průměrné hodnocení našich odborníků
226 512 Aplikační instalace
Všechny služby
Všechny služby
Potřebujete službu z oblasti inženýrské stavby? Wilio vám pomůže najít kvalitní odborníky na návrh a realizaci místních a účelových komunikací, železničních a lanových drah, plynovodů. Cena dopravních komunikací se většinou odvíjí od rozsahu služeb. Prohlédněte si bližší informace ke službám: konzultace, zapracované změny do projektu, náklady na dopravu, které vám poskytne některý z našich profesionálů v dané kategorii.
Viz také:Ceny
Užitečné informaceCo potřebujete vědět
Inženýrské budovy Budova je konstrukční konstrukce postavená se stavebním prací ze stavebních výrobků, které jsou pevně připojeny k zemi. Pevná kombinace se zemí je chápána pro připojení pevné báze, připevnění struktury pilot nebo jiných kotev, nebo připojení konstrukce na síti nebo technické vybavení území. Nicméně, to je také budovy postavené pod zemí. Budovy, jak je popsáno výše rozděleny do dvou základních velkých skupin a pozemních struktur a inženýrských staveb. Stavební budovy jsou pokryty budovami včetně podzemních prostor. Jedná se o stavební bloky určené k ochraně lidí, zvířat nebo věcí. Nemusí mít zdi, ale musí mít střechu. Podle účelu využití pozemní konstrukce jsou rozděleny na bydlení nebo nebytové budovy. V další části nebudeme platit tuto skupinu struktury, ale zaměříme se na druhou velkou skupinu budov, o inženýrských budovách. Inženýrské stavby z hlediska právních předpisů jsou určeny do skupin podle některých společných vlastností. Jedním z těchto charakteristik je, že příslušná struktura skupina stanovila podmínky ve specifických zákonných předpisech, jako je silniční právo, zákon o dráhy, telekomunikací, těžební zákon a tak dále. První skupina inženýrských budov jsou dálniční budovy, silnice, cesty, mořské vozy nebo odkryté parkoviště. Zde je budova dopravních koridorů na zemském povrchu s tím, že jsou dále rozděleny intenzitou dopravního zatížení, podle přírodních možností lokality především ve vztahu k ochraně životního prostředí. V této skupině inženýrských budov je také nutné vědět, že existuje divize pro budování a řízení silniční sítě mezi národní dálniční společností, Slovenská správa silnic, vyšší územní jednotky, městy a obcí. Význam a nedostatečnost silniční sítě je významně ovlivňující rozvoj území nejen po ekonomickém místě. V budování těchto inženýrských budov je vždy rozsáhlá investice, krajina půdy, relativně dlouhá doba stavby, ale také pro kontinuální zásah do pohodlí života v této oblasti, proto se často používají různá dodatečná opatření, která se často používají hlavně pro snížení dopadu zvýšeného hluk, prach a osvětlení. Například šumové stěny nebo zelené mosty, které mohou bezpečně projít častou dálnicí a silnicemi bezpečně. Výstavba cesty nebo dálnice je velkým zásahem na území, a proto by měla být naprosto normální, že navzdory zvýšeným zdrojům, všechny nepříznivé intervence nejen do života lidí, ale i do životního fauny a flóry na území. Druhá skupina inženýrských budov je výstavba železnice a výstavby lan. Tyto budovy jsou náročné územní plánování a autorizační proces a jsou také výrazně drahé z pohledu na budování nových tras. Současnou výzvou s nadnárodním významem je potřeba budování vysokorychlostních železničních koridorů. Tato oblast zahrnuje také výstavbu a modernizaci tramvajových stop. Pro lepší představivost inženýrských budov z této oblasti poskytnu některé referenční typy budov, které jsou například železniční přepínače, spínací agregáty, železniční stavební struktury a horní, stavební a opravy železničních sítacích a železničních přejezdů. Lanové dráhy, které zahrnují tuto skupinu inženýrských budov jsou dopravní facility hladká nebo cyklická povaha, kde se jedná o nosný nebo napínací prvek lana. Pro nás jsou lanovky používány v horských střediscích, ale také v Bratislavě Koliba. Dráha je nutná pro zajištění směrové linky. To určuje, že kadiáľ bude tažen lanem k pohybu. Podle řízení dráhy známe lanovky a beze změny. Nosičové lano suspenzního lanovky se provádí mezi dvěma stanicemi a podporuje více podporou podle územního úlevy. Vozidla jsou pozastavena na podpěrném laně, pomocí kterého je materiál nebo lidé z údolní stanice přepravovány na vrchol. Nonvisuální kabelová dráha jsou například pozemní lanovky, které se pohybuje podél trati (např. Land lanovky na Hrebienok, lanovce na Petříně v Praze). Nejvíce rozšířená nekanzovaná lanová dráha jsou známé lyžařské vleky v různých lyžařských střediscích. Třetí skupina inženýrských budov je výstavba vzletových a přistávacích stop a patřících rolovacích stop. Jedná se o vhodné stavební technicky modifikované oblasti, kde jsou postaveny objekty a zařízení s poklesem, přistáním, rolováním, ochranou a léčbou letadel. Ty jsou vhodně doplněny prostory pro mechanickou práci na letecké zařízení, obchodních a skladových oblastech, ale také pro prostory pro cestující a nákladní a nákladní. Systém dopravce letadel může být tvořen jedním nebo více vzletovými a přistávacími cestami. Systém dráhy ovlivňuje kapacitu dotčeného letiště. Délka vzletu a běžecké dráhy je určena rozsah typů letadel, které mohou přistát na letišti nebo z letiště, aby se vzlétly. Systém válcovacího koleje ovlivňuje čas, během něhož se rovina pohybuje mezi odbavovací plochou a vzletovou a přistávací plochou. Čtvrtá skupina inženýrských budov zahrnuje mosty, přetlaky, tunely, výměny a podchody. Objekt mostu je součástí komunikace nahrazující její přírodní tělo na místě, které překonává umělou nebo přirozenou překážku mostu. Podle typu přemostění můžeme rozdělit mosty na mostech, pantoflích a lávkách. Bridge Chápeme objekt mostu, který je delší než dva metry a slouží k převodu silnic, komunikace potrubí nebo konstrukčního montáže. Pokud je objekt mostu kratší než dva metry, nazýváme mu obchod. Lávka se používá výhradně chodec nebo jako revize nebo servisní komunikace v mostech. Stále dávám jedno charakteristiky z velmi velké a podrobné problematiky mostů, přinejmenším základního technického obsahu všech mostů než inženýrské budovy. Jejich úkolem je převést vlastní váhu a statickou nebo dynamickou zátěž, která může jednat pro každý most. Každý most pro základní zjednodušení má: - Horní můstek, který přenáší nejen svou vlastní hmotnost, ale také účinky takzvaného. Náhodné zatížení zatížení, s nimiž je v přímém kontaktu v nosné konstrukci. - Podpůrná konstrukce přenáší svou hmotnost a zatížení horní části můstku. - Spodní struktura přenáší zatížení z celého můstku do nadačního půdy. Pátá skupina inženýrských budov zahrnuje přístavy, plavecké kanály, úpravu vodního toku, přehrady a hráze a zavlažování a meliální budovy. Tento typ inženýrských staveb zahrnuje stavební stavební práce, což je regulace nebo vliv hydrologických podmínek v přírodě, takže neexistuje náhodné nebo systematické poškození majetku, aby se bezpečně a účinně šetřila v zemi a vytvářet podmínky pro hospodářství vody v a tím i účinnější využití. Všechny intervence těchto inženýrských budov musí zajistit udržitelný rozvoj území, ale také zajistit výrobu energie z obnovitelných přírodních zdrojů. Nejznámějším takovou částí na Slovensku je vodní práce Gabčíkova. Šestá skupina inženýrských budov obsahuje výstavbu dálkového a lokálního plynu, vody, elektřiny, komunikačních sítí, stožárů k nim, čistíren odpadních vod a transformačních stanic. Tato skupina je třeba poznamenat, že pro další přesnější cíle mohou být takové inženýrské budovy rozděleny na dálkové potrubí, telekomunikační a elektrické rozvody a lokální distribuci potrubí a kabelu. Základním rozdílem je legislativní-technické podmínky výstavby a výsledná složitost, ať už při plánování budov, ale také v jejich realizaci. Sedmá skupina inženýrských budov je těžební budovy a výstavba těžebního vybavení. Budování těchto budov je přísně regulována. Jejich dopady ovlivňující životní prostředí jsou velké. Jejich povolení je tedy vícestupňové a časově náročné. Naše nejdůležitější stránky patří Banská Stiavnica a Kremnica. Je možné se seznámit s pouze současnými aktivitami v budově těžebních budov, ale také s jejich historií v tematických muzeích. Osmá skupina inženýrských budov je výstavba energetických zařízení, spalovnic plynů a odpadů. Rádi bychom uváděli, že výstavba energetických zařízení je v současné době zaměřena na zvýšení jejich účinnosti tak, aby elektřina byla vyrobena z přebytku tepla a jde do sítí elektřiny. Podobný princip je také v jediných dvou spalovných odpadech na Slovensku (Bratislava, Košice), kde je teplo a elektřina vyráběna spalováním za podmínek a přísných kontroly, a tím vyplývají z likvidace odpadu. Devátá skupina inženýrských staveb zahrnuje budovy pro zpracování a skladování jaderného odpadu. Je to velmi specifické budovy, jejichž stavba je kontrolována a monitorována nejen veřejnými orgány, ale i mezinárodními organizacemi. Je to kvůli jakýmkoli poruchám a havárií by mohly mít důsledky, které by překročily hranice státu. Celý životní cyklus takové stavby je pečlivě sledován a nesplnění základních opatření je schválena. Nejznámější budova, která spadá do desáté skupiny inženýrských staveb - budovy chemického vybavení a rafinérií je Slovnaft. To není příliš šťastný na okraji Bratislava hlavního města, ale co je horší, takže je to riziko jeho umístění na hranici naší největší zásobní nádrže pitné vody, na nýtovém ostrově. Inženýrské budovy zahrnují také těžké průmyslové budovy, takže vysoké pece, válcové a slévárny. Je to další samostatná skupina inženýrských staveb, které mohou výrazně ovlivnit kvalitu životního prostředí v širším regionu. Pro představivost je nejznámější budova z této skupiny útěk-Iron Irones v Košicích. Další skupina inženýrských budov jsou nekryté sportovní kurzy, automobilový, motocykl a cyklistická dráha, golfová hřiště. V této skupině jsou budovy zahrnuty s cílem zajistit aktivní potřeby obyvatelstva. Citlivé vypořádání těchto budov do přírody je jedinou možností udržitelného rozvoje. V posledních letech na Slovensku, budovy bychom mohli také vidět pouze v zahraničí, například automobilové závodní dráhy slovenskoCring v ořechovém lektvaru nebo řadě golfových hřišť na Slovensku. V neposlední řadě existuje skupina inženýrských budov vedených ve výstavbě zábavních a odpočincích parků, zoologických a botanických zahrad. V posledních letech se počet zábavných parků zaměřených na používání tepelných pramenů, tzv. Aquaparky byly výrazně zvýšeny. Zvýšením jejich kvality a dostupnosti, možnost rekreačního využití byla zajištěna širokou skupinou obyvatelstva. Naopak zoologické a botanické zahrady se zaměřují na modernizaci a efektivitu použití určené půdy, protože možnost získání jiné půdy zabrání většímu rozvoji této oblasti. Poslední skupina inženýrských budov je odpadové skládky a další inženýrské budovy, které nejsou zahrnuty v předchozích skupinách. Zde bychom se dotkli budov pro skladování odpadů, což je stále nejvíce nepříjemnější způsob záznamu se zvyšujícím se tvorbou odpadů. Snaha o oddělení odpadu a třídění jeho části k opětovnému použití je stále nedostatečné. Skladování odpadů již není od střednědobé cesty, a proto je nutné výrazně snížit své množství a zároveň modernizovat technologii pro spalování a další využívání energie.